Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ,ΤΟ 1981, ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ Ο ΜΠΟΜΠ ΜΑΡΛΕΥ..

Τραγουδοποιός από την Ιαμαϊκή (Jamaica), που διεθνοποίησε τη μουσική ρέγκε και την κουλτούρα των Ρασταφάρι.
Ο Μπομπ Μάρλεϊ (Bob Marley) γεννήθηκε στις 6 Φεβρουαρίου 1945 στο χωριό Νάιν Μάιλς ως Ρόμπερτ Νέστα Μάρλεϊ. Ήταν γιος του πενηντάχρονου άγγλου λευκού στρατιωτικού Νόρβαλ Σινκλέρ Μάρλεϊ και της δεκαοκτάχρονης Σιντέλα Μπούκερ, μιας ντόπιας μαύρης. Ο πατέρας του ζούσε στο Λίβερπουλ, αλλά βοηθούσε οικονομικά τον μικρό του γιο και τη μητέρα του, μέχρι τον θάνατό του το 1955. Τότε, ο Μπομπ και η μητέρα του αναγκάσθηκαν να μετακομίσουν στον τενεκοδομαχαλά Τρέντσταουν του Κίνγκστον, ελλείψει χρημάτων. Εκεί ο μικροσκοπικός Μπομπ (δεν ξεπέρασε ποτέ το 1,63 μ. σε ύψος), αναγκάσθηκε να ατσαλώσει τον χαρακτήρα του για να επιβιώσει, καθώς αντιμετώπιζε την προκατάληψη τόσο των λευκών όσο και των μαύρων.
Σε ηλικία 14ων ετών, εγκατέλειψε το σχολείο και άρχισε να δουλεύει ως βοηθός οξυγονοκολλητή. Τις ελεύθερες ώρες του έπαιζε μουσική με τον φίλο του Νέβιλ «Μπάνι» Λίβινγκστον (γνωστότερο αργότερα ως Μπάνι Γουέιλερ) και τον Τζο Χιγκς, έναν εκκολαπτόμενο τραγουδιστή και μέλος του κινήματος των Ρασταφάρι, ένα περίεργο κράμα από βιβλικές προφητείες, φιλοσοφία της επιστροφής στη φύση και μαύρου εθνικισμού, που αποθεώνει τη λατρεία της μαριχουάνας και τη νοσταλγία επιστροφής στην Αφρική. Στην παρέα προστέθηκε και ο νεαρός Πίτερ Μάκιντος (γνωστός αργότερα ως Πίτερ Τος). Το 1962 ο Μάρλεϊ ηχογράφησε τα δύο πρώτα του σινγκλ Judge Not και One Cup of Coffee, που πέρασαν απαρατήρητα και τα γνωρίσαμε από τις μεταθανάτιες συλλογές τραγουδιών του.
Το 1963, οι Μάρλεϊ, Λίβινγκστον και Μάκιντος σχημάτισαν ένα γκρουπ, που έπαιζε σκα και ροκστίντι μουσική (πρώιμες μορφές ρέγγε), με την ονομασία The Teenagers. Μετά από συνεχείς αλλαγές, το συγκρότημα κατέληξε στην ονομασία The Wailers. H επιτυχία δεν ήρθε και ο Μάρλεϊ αναγκάσθηκε να μετακομίζει με τη γυναίκα του Ρίτα Άντερσον στο σπίτι της πεθεράς του στο Ντελαγουέρ των ΗΠΑ, όπου δούλεψε ως εργάτης στη χημική βιομηχανία Ντιπόν και την αυτοκινητοβιομηχανία Κράισλερ.
Η μισθωτή εργασία δεν τον ενθουσίασε και το 1967 επέστρεψε στο νησί για να ασχοληθεί και πάλι με τη μουσική. Τότε έγινε μέλος του κινήματος των Ρασταφάρι και υιοθέτησε τα χαρακτηριστικά κοτσιδάκια (dreadlocks), που έγιναν το σήμα κατατεθέν του και αργότερα παγκόσμια μόδα...
Από το 1968 έως το 1972 οι Γουέιλερς ξαναηχογράφησαν κάποια από τα παλιά τους κομμάτια, εμπορικοποίησαν τον ήχο τους και χτύπησαν τις πόρτες των δισκογραφικών εταιρειών. Το 1972 κυκλοφόρησε το πρώτο τους άλμπουμ με τίτλο Catch A Fire (Stir It UpKinky Reggae), που κινήθηκε καλά. Ένα χρόνο αργότερα ακολούθησε το Burnin' με τραγούδια όπως τα Get Up, Stand Up και το I shot the Sheriff, που έγινε παγκόσμια επιτυχία στη διασκευή του Έρικ Κλάπτον και βοήθησε στην εκτόξευση της δημοτικότητας του Μπομπ Μάρλεϋ.
Το 1974 οι Γουέιλερς διαλύθηκαν, λόγω διαφωνιών. Οι Λίβινγκστον και Μάκιντος ακολούθησαν σόλο καριέρα, ο πρώτος ως Μπάνι Γουέιλερ και ο δεύτερος ως Πίτερ Τος. Ο Μάρλεϊ κράτησε το όνομα του συγκροτήματος και εμφανιζόταν ως Μπομπ Μάρλεϊ και Γουέιλερς με μουσικούς, όπως οι αδελφοί Κάρλτον και Άστον Μπάρετ στο ρυθμικό τμήμα και οι Τζούνιορ Μάρβιν και Αλ Άντερσον στις κιθάρες. Τους συνόδευε πάντα στα φωνητικά το γυναικείο τρίο I Threes, που το αποτελούσαν η γυναίκα του Μάρλεϊ, Ρίτα, η Μάρσια Γκρίφιθς και η Τζούντι Μόουατ.
Το 1975 σημειώνει την πρώτη παγκόσμια επιτυχία του με το τραγούδι No Woman, No Cry από το άλμπουμ Natty Dread. Τον επόμενο χρόνο το Rastaman Vibration γνωρίζει μεγάλη επιτυχία στις ΗΠΑ και παραμένει για τέσσερεις εβδομάδες στα δέκα πρώτα άλμπουμ του αμερικανικού πίνακα επιτυχιών. Τώρα, ο Μπομπ Μάρλεϊ είναι ένας καλλιτέχνης παγκοσμίου βεληνεκούς, με γεμάτες συναυλίες όπου κι αν εμφανίζεται. Η ρέγκε (ένα κράμα σκα, ρυθμ εντ μπλουζ και ροκ, μια μουσική νευρώδης και ράθυμη συγχρόνως) γίνεται παγκόσμια μουσική γλώσσα και επηρεάζει πολλούς καλλιτέχνες σε κάθε σημείο του πλανήτη.
Το Δεκέμβριο του 1976 ο Μάρλεϊ επιστρέφει δόξη και τιμή στην Ιαμαϊκή για να συμβάλει στην εκτόνωση των πολιτικών συγκρούσεων, αλλά παραλίγο να χάσει τη ζωή του, όταν άγνωστοι αποπειρώνται να τον δολοφονήσουν. Εγκαταλείπει άρον-άρον το νησί και εγκαθίσταται στο Λονδίνο, όπου ηχογραφεί δύο άλμπουμ, το Exodus (ExodusWaiting in Vain,Jammin'One Love) και το Kaya (Is this LoveSun is shinning). To 1978 επιστρέφει στην πατρίδα του και διοργανώνει μια συναυλία πολιτικής συμφιλίωσης, που έμεινε στην ιστορία ως One Love Peace Concert.
Την ίδια χρονιά κυκλοφορεί το διπλό «ζωντανό» άλμπουμ Babylon by Bus και το πολιτικά φορτισμένο Survival, με τραγούδια όπως τα ZimbabweAfrica UniteWake Up and Live και Survival. Το 1980, το Uprising είναι το πιο θρησκευτικό του άλμπουμ, που έμελλε να είναι το κύκνειο άσμα του. Περιείχε τραγούδια όπως τα Redemption Song και Forever Loving Jah.
Τον Ιούλιο του 1977, ο Μάρλεϊ ένοιωσε ενοχλήσεις στο μεγάλο δάχτυλο του δεξιού του ποδιού. Υποβλήθηκε σε εξετάσεις και οι γιατροί διέγνωσαν κακοήθες μελάνωμα. Του ζήτησαν να προχωρήσουν σε ακρωτηριασμό του δαχτύλου του για να σώσουν τη ζωή του, αλλά αυτός αρνήθηκε, επειδή του το απαγόρευαν οι πεποιθήσεις του ως Ρασταφάρι. Επιπροσθέτως, αρνήθηκε να συντάξει διαθήκη για να διευθετήσει τα περίπλοκα περιουσιακά του, καθότι είχε αποκτήσει 12 παιδιά από 8 διαφορετικές γυναίκες. Το απαγόρευε και αυτό ο Ρασταφαριανισμός.
Ο καρκίνος γρήγορα εξαπλώθηκε στα ζωτικά του όργανα. Στις 23 Σεπτεμβρίου 1980 έδωσε την τελευταία του συναυλία στο Πίτσμπουργκ. Βρισκόταν ένα βήμα από τον θάνατο όταν κάλεσε ένα διάσημο γερμανό γιατρό για να τον θεραπεύσει. Ο καρκίνος βρισκόταν στο τελευταίο του στάδιο και ο Μπομπ Μάρλεϊ πέρασε στην αιωνιότητα το πρωί της 11ης Μαΐου 1981 σε νοσοκομείο του Μαϊάμι.
Ο Μπομπ Μάρλεϊ τραγούδησε τον έρωτα, την αγάπη, αλλά και την καταπίεση των μαύρων από τους λευκούς. Βρέθηκε στη δίνη των πολιτικών αντιπαραθέσεων στην πατρίδα του, με μια εις βάρος του απόπειρα δολοφονίας. Όμως, γρήγορα έγινε λαϊκό είδωλο και η ημερομηνία γέννησής του τιμάται ως Εθνική Εορτή στη Τζαμάικα. Πολλά του οφείλουν οι καλλιτέχνες της ραπ, ενώ κάποιοι μουσικοκριτικοί δεν διστάζουν να τον αποκαλέσουν «Νονό του Χιπ-Χοπ», εκτός βεβαίως από «Βασιλιά της Ρέγκε», τίτλος που του ανήκει δικαιωματικά. Το άλμπουμ Legend, που κυκλοφόρησε τρία χρόνια μετά τον θάνατό του και περιέχει τις μεγαλύτερες επιτυχίες του έχει γίνει 10 φορές πλατινένιο, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 12 εκατομμύρια αντίτυπα (2008).

ΠΗΓΗ:sansimera.gr

ΜΕ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ 69ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΝΩΝ

Στην Κρουαζέτ βρίσκεται ο εργασιομανής Γούντι Άλεν για την πρεμιέρα της ταινίας του «Café Society» που ανοίγει την αυλαία του 69ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών. 

Για τρίτη φορά στην καριέρα του, μία ταινία του Γούντι Άλεν προβάλλεται στην έναρξη του Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών. 

Το «Café Society», η νέα ταινία του σκηνοθέτη με πρωταγωνιστές του Κρίστεν Στούαρτ και Τζέσε Άιζενμπεργκ. Η ταινία εκτυλίσσεται στην Αμερική της δεκαετίας του 1930 και προβάλλεται εκτός συναγωνισμού στο σημαντικό Φεστιβάλ.

Στην ταινία πρωταγωνιστούν, επίσης, η Μπλέικ Λάιβλι και ο Στιβ Καρέλ.

Στην έναρξη του Φεστιβάλ είχαν προβληθεί στο παρελθόν τα «Hollywood Ending» (2002) και «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» (2011).

Η ταινία είναι η 49η του Γούντι Άλεν και λαμβάνει χώρα στο Χόλιγουντ της δεκαετίας του '30. Ο Άιζενμπεργκ (ο Λεξ Λούθορ του νέου Batman v. Superman) ερμηνεύει έναν νεαρό που φτάνει στο Χόλιγουντ ελπίζοντας να μπορέσει να δουλέψει στη βιομηχανία του θεάματος, ερωτεύεται και επηρεάζεται από το στέκι καλλιτεχνών (το λεγόμενο «Café Society» του τίτλου).

Διευθυντής φωτογραφίας στην ταινία είναι ο θρυλικός Βιτόριο Στοράρο (Αποκάλυψη Τώρα).

Στη συνέντευξη Τύπου στις Κάννες, η Κρίστεν Στούαρτ παραδέχθηκε ότι χρειάστηκε να περάσει από οντισιόν, καθώς ο Άλεν της ζήτησε να παίξει την νεαρή, γλυκιά γραμματέα ενός ισχυρού ατζέντη, η οποία δείχνει στον αφελή Νεοϋορκέζο ανιψιό του ατζέντη το Χόλιγουντ. 

«Η καλύτερη σχέση που μπορείς να έχεις με έναν σκηνοθέτη είναι όταν αυτός σου δείχνει κάτι για τον εαυτό σου, το οποίο δεν γνωρίζεις» είπε η Στούαρτ.

Ο 80χρονος Άλεν αποφάσισε ότι η ταινία χρειαζόταν αφήγηση και ανέλαβε ο ίδιος τον ρόλο του αφηγητή.

Και καθώς η ταινία μιλά για το Χόλιγουντ, σκηνοθέτης και σταρ έσπευσαν να πουν τη δική τους άποψη.

«Υπάρχει μία ευκαιριακή, αδηφάγα τρέλα που λαμβάνει χώρα» είπε η Στούαρτ, σημειώνοντας ότι αυτό δεν είναι απαραιτήτως κακό εάν κάποιος θέλει να βγάλει χρήματα. «Οι άνθρωποι πολεμούν ο ένας τον άλλο για να φτάσουν στην κορυφή στις περισσότερες βιομηχανίες και το Χόλιγουντ έχει μία επιφανειακή πλευρά που το κάνει αυτό περισσότερο φανερό. Σκεφτείτε τι συμβαίνει στο σχολείο και πολλαπλασιάστε το. Επικρατεί τρέλα» είπε η νεαρή ηθοποιός. 

Ο Άλεν είπε ότι το Χόλιγουντ της δεκαετίας του 1930 ήταν ένας κόσμος όπου ο ένας τρώει τον άλλο. Η Μπλέικ Λάιβλι σημείωσε ότι τότε τα στούντιο ήταν ιδιοκτήτες των σταρ. «Τώρα, τα μέσα ενημέρωσης είναι πιο επεμβατικά, όσο περισσότερη πρόσβαση έχουν στην γνώση. Και εάν δεν έχουν πρόσβαση, την σκαρφίζονται» σημείωσε. 

Παράλληλα, έσπευσε να επαναλάβει ότι δεν του αρέσει ο ανταγωνισμός, σημειώνοντας ότι είναι «ενάντια στην κοινή λογική». 

«Είναι ένας Ρέμπραντ καλύτερος από έναν Ελ Γκρέκο ή ένας Ματίς καλύτερος από έναν Πικάσο;» αναρωτήθηκε. «Μπορείς να πεις ποιος είναι ο αγαπημένος σου, σίγουρα και θα ακούσεις δέκα διαφορετικές απόψεις» σημείωσε.

Το 69ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών πραγματοποιείται έως τις 22 Μαΐου. Πρόεδρος της φετινής κριτικής επιτροπής θα είναι ο σκηνοθέτης Τζορτζ Μίλερ (Mad Max).

Ανάμεσα στους σκηνοθέτες που θα βρεθούν στις Κάννες βρίσκουμε και παλιούς «γνώριμους» του Φεστιβάλ (όπως τους αδελφούς Νταρντέν και τον Ξαβιέ Ντολάν).

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις νέες ταινίες των Τζιμ Τζάρμους, Παρκ Τσαν-Γουκ, Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν, Άντρεα Άρνολντ, Ζαν-Πιέρ και Λικ Νταρντέν, Κεν Λόουτς, Ξαβιέ Ντολάν και Πέδρο Αλμοδόβαρ -μεταξύ άλλων. 

Παράλληλα, εκτός συναγωνισμού θα προβληθεί η ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ «The BFG», η νέα ταινία της Τζόντι Φόστερ με τον Τζορτζ Κλούνι και την Τζούλια Ρόμπερτς, καθώς και το «The Nice Guys» με πρωταγωνιστές τους Ράιαν Γκόσλινγκ και Ράσελ Κρόου.

ΠΗΓΗ:in.g

Ο ΑΓΓΛΟΣ ΜΑΡΚ ΚΛΑΝΤΕΝΜΠΟΥΡΓΚΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΗΓΚ


Τελικά η Αγγλία θα έχει… εκπροσώπηση στον μεγάλο τελικό του Champions League στο «Σαν Σίρο», δεδομένου ότι η UEFA έδωσε το «χρίσμα» στον Μαρκ Κλάτενμπουργκ. Ο 41χρονος διαιτητής, ο οποίος θεωρείται ένας από τους κορυφαίους στην Premier League, αν όχι ο κορυφαίος, θα «σφυρίξει» στο μεγάλο ραντεβού της Ατλέτικο Μαδρίτης με την Ρεάλ Μαδρίτης! 

ΠΗΓΗ:football-land.gr

ΚΑΤΕΘΕΣΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ 5ΧΡΟΝΟΥ ΑΓΟΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΤΒΑΙΛΕΡ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ

Εμφανώς σοκαρισμένη ακόμα από την τραγωδία που βρήκε την οικογένειά της, η μητέρα του 5χρονου που άφησε την τελευταία του πνοή μετά από επίθεση ροτβάιλερ ανήμερα το Πάσχα στην Κοζάνη, ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της αστυνομίας να καταθέσει για την υπόθεση.
Η νεαρή μητέρα του 5χρονου Στάθη, η οποία παράλληλα δήλωσε παράσταση πολιτικής αγωγής, υποστήριξε μιλώντας στην αστυνομία, ότι το παιδί της δεν θα μπορούσε να ανοίξει την «πόρτα» του υπογείουόπου βρίσκονταν τα σκυλιά, καθώς ήταν μικρόσωμο και όχι τόσο δυνατό.
AdTech Ad
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Έθνος», η τραγική μητέρα ανέφερε ότι ο μικρός δεν άνοιξε τον μεταλλικό σύρτη και δεν απελευθέρωσε τα ροτβάιλερ και αυτό το δικαιολόγησε στην απόσταση από το μέρος όπου φυλάσσονταν τα ζώα και το σημείο της επίθεσης.
Εν τω μεταξύ, χθες Τρίτη, ο δικηγόρος της μητέρας του 5χρονου Στάθη, Ζήσης Βρίκος, μίλησε σε ΜΜΕ της Κοζάνης, σχετικά με την υπόθεση.
Ο κ. Βρίκος μετέφερε την άποψη της μητέρας για το πώς υποθέτει, η ίδια, ότι διαδραματίστηκε το τραγικό συμβάν, ενώ ξεκαθάρισε πως το παιδί ουδέποτε είχε έρθει σε επαφή στο παρελθόν με τα συγκεκριμένα σκυλιά.
Επίσης αποκάλυψε πως η μητέρα, στην προσπάθειά της να σώσει το παιδί της, τραυματίστηκε και η ίδια, με αποτέλεσμα να της γίνουν ράμματα.
Παράλληλα, η τριμελής επιτροπή του δήμου Κοζάνης έκρινε χθες ότι τα σκυλιά είναι επικίνδυνα και μάλιστα ήταν τόσο άγρια που χρειάστηκε η παρέμβαση του ιδιοκτήτη για να μπορέσουν να μπουν στο ειδικό όχημα και να απομακρυνθούν από το σπίτι.
Αντίθετη είναι η άποψη εκπροσώπων φιλοζωικών σωματείων, που ζητούν να τα υιοθετήσουν και να μην οδηγηθούν στην ευθανασία.
«Αν τα σκυλιά χαρακτηριστούν ως επικίνδυνα και ζητηθεί να απομακρυνθούν από το σπίτι, πρέπει να οδηγηθούν σε ευθανασία και αυτό είναι πολύ άδικο. Δεν αμφισβητεί κανείς ότι ο θάνατος του αγοριού ήταν ένα τραγικό, τραγικότατο περιστατικό, που όμως οφείλεται στην αμέλεια του ιδιοκτήτη των σκύλων, ο οποίος είχε τα ζώα ανεκπαίδευτα στο σπίτι του. Η απόφαση της τριμελούς επιτροπής του δήμου πάρθηκε με σκοπό να ικανοποιηθεί το κοινό αίσθημα», δήλωσε στο «Έθνος», ο Δημήτρης Λιάνας, μέλος του Φιλοζωικού Σωματείου Κοζάνης και Περιχώρων ΑΓΓΙΖΩΟ.
Σύμφωνα με τον κ. Λιάνα, στην επιτροπή δεν κλήθηκαν μέλη του σωματείου που έχουν εμπειρία 25 χρόνων στην περισυλλογή και στη φροντίδα αδέσποτων σκύλων και ως εκ τούτου θα μπορούσαν να πουν την άποψή τους και να βρουν οικογένειες πρόθυμες να τα υιοθετήσουν.
«Κανένα σκυλί δεν είναι άγριο από μόνο του. Για μας δεν ήταν περίεργο που είχε κάποιος 8 ροτβάιλερ στο σπίτι του, το έγκλημα ήταν που τα είχε ανεκπαίδευτα και σε συνθήκες που δεν γνωρίζουμε. Γιατί είναι πιθανόν οι συνθήκες διαβίωσης να έκαναν τα σκυλιά επιθετικά», σημείωσε ο κ. Λιάνας.
Πλέον, το πόρισμα της τριμελούς επιτροπής του δήμου θα παραδοθεί στον εισαγγελέα Κοζάνης και στο δήμο, ενώ σύμφωνα με τον προϊστάμενο της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, Ζώη Γακίδη, αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι μπορεί άμεσα είτε να γίνει ευθανασία, είτε να υιοθετηθούν. Για την τύχη των οκτώ σκυλιών, τρία από τα οποία είναι ροτβάιλερ και δύο από αυτά κατασπάραξαν το άτυχο παιδάκι, θα αποφασίσει τις επόμενες μέρες η πενταμελής επιτροπή του δήμου, με απλή πλειοψηφία.

ΠΗΓΗ:newsbomb.gr

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 11 ΜΑΙΟΥ ΤΟΥ 1990,ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΛΑΙΚΟΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ

«Φίλε έφυγε ο Στράτος και παρέλυσε τα κράτος». Η τελευταία εμφάνιση του Διονυσίου στην πίστα και ο ξαφνικός θάνατος. Η συγκλονιστική μαρτυρία του γιου του και η κοσμοσυρροή στο τελευταίο αντίο... 

«Φίλε έφυγε ο Στράτος και παρέλυσε το κράτος, η νυχτερινή ζωή έχει μείνει ορφανή» Το πρωί της 11ης Μαΐου του 1990 έφυγε από τη ζωή ο αγαπημένος λαϊκός τραγουδιστής Στράτος Διονυσίου, βυθίζοντας στη θλίψη όχι μόνο τους δικούς του ανθρώπους, αλλά και χιλιάδες κόσμου που τον αγαπούσε. Ο θάνατός του ήταν ξαφνικός και αιφνιδίασε τους συγγενείς και τους συνεργάτες του, οι οποίοι ήταν και οι τελευταίοι άνθρωποι που τον είδαν. Το προηγούμενο βράδυ είχε εμφανιστεί κανονικά στο μαγαζί του, «Στράτος», όπου τραγουδούσε και μάλιστα όπως ανέφερε ο μουσικός και φίλος του τραγουδιστή, Γιάννης Ιωάννου, ήταν μια από τις καλύτερες εμφανίσεις της καριέρας του.... 

Πριν να βγει στην πίστα είχε πάει στο στούντιο όπου ηχογράφησε 9 τραγούδια από τον τελευταίο του δίσκο με τίτλο «Ποιος Άλλος». Όταν ολοκλήρωσε το πρόγραμμά του κάποιοι συνεργάτες του παρατήρησαν ότι κούτσαινε ελαφρά και τον ρώτησαν τι είχε. Ο Στράτος τους είπε ότι αισθανόταν ένα πόνο στην κοιλιά και πως θα πήγαινε στον γιατρό να το κοιτάξει. Κανείς δεν φανταζόταν ότι δεν θα προλάβαινε.... 

Το πρωί της Παρασκευής ο Διονυσίου πήγε στη Σουίτα 707 του ξενοδοχείου «Χανδρής» την οποία νοίκιαζε για να μπορεί να παρακολουθεί με κιάλια τις ιπποδρομίες. Τα άλογα ήταν το πάθος του τραγουδιστή. Είχε στην κατοχή του περισσότερα από 20 και ασχολιόταν αρκετές ώρες κάθε μέρα με τη φροντίδα τους.... 

Στις 7.30 το πρωί άνθρωποι του ξενοδοχείου βρήκαν τον τραγουδιστή σε ημιλιπόθυμη κατάσταση μέσα στη σουίτα και αμέσως ειδοποίησαν ασθενοφόρο. Στις 12.30μ.μ κατά τη διάρκεια της μεταφοράς του στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, ο Στράτος άφησε την τελευταία του πνοή. Αιτία θανάτου, όπως είπαν οι γιατροί, ήταν η εσωτερική αιμορραγία που προκλήθηκε από ρήξη ανευρύσματος στην κοιλιακή χώρα. Ήταν μόλις 55 ετών.... 

ΠΗΓΗ:mixanitouxronou.gr



ΠΟΙΟΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ 11 - 5 - 2016

Σήμερα, Τετάρτη, 11 Μαίου,γιορτάζει:Αρμόδιος, Διοσκουρίδης, Διοσκορίδης, Διόσκορος, Μεθόδιος, Ολυμπία, Αργύρης, Αργυρός, Αργύριος.  

ΠΗΓΗ:eortologio.gr

ΥΓΡΟΣ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ, 11 - 5 - 2016

Την Τετάρτη 11 Μαΐου 2016 σε ολόκληρη τη χώρα αναμένεται να επικρατήσει ζεστός και υγρός καιρός με τοπικές νεφώσεις οι οποίες τις θερμές ώρες της ημέρας στα ηπειρωτικά θα αυξηθούν δίνοντας λίγες βροχές ή καταιγίδες σε ορεινά τμήματα κυρίως της Βόρειας Ελλάδας. Από αργά το βράδυ ωστόσο, σποραδικές μπόρες ή καταιγίδες θα εκδηλωθούν στο Βόρειο Ιόνιο, στην Ήπειρο, στη Θεσσαλία, στη Δυτική Μακεδονία και πιθανόν πολύ τοπικά στη Στερεά. Παράλληλα, οι ατμοσφαιρικές συνθήκες ευνοούν τη μεταφορά σκόνης από την Αφρική με το φαινόμενο να είναι περισσότερο έντονο στα δυτικά.
Η θερμοκρασία σε μικρή περαιτέρω άνοδο και θα κυμανθεί από 8 έως 27 βαθμούς στη Βόρεια Ελλάδα, από 10 έως 29 στην Κεντρική Ελλάδα, από 12 έως 28 βαθμούς στα υπόλοιπα ηπειρωτικά και από 15 έως 25 βαθμούς στα νησιά του Αιγαίου, ενώ στην Κρήτη και στα Δωδεκάνησα οι μέγιστες θα φτάσουν στους 27 βαθμούς Κελσίου.

Οι άνεμοι στο Κεντρικό και Βόρειο Αιγαίο θα πνέουν από διάφορες διευθύνσεις ασθενείς, αλλά σταδιακά θα επικρατήσουν νότιοι νοτιοανατολικοί άνεμοι με εντάσεις έως 5 μποφόρ. Στο Νότιο Αιγαίο οι άνεμοι θα πνέουν από νότιες διευθύνσεις ασθενείς έως σχεδόν μέτριοι, αλλά στα Δωδεκάνησα θα επικρατήσουν μέτριοι έως ισχυροί βορειοδυτικοί άνεμοι και πρόσκαιρα τοπικά σχεδόν θυελλώδεις 7 μποφόρ. Στο Ιόνιο αρχικά θα πνέουν ασθενείς νότιοι άνεμοι, αλλά από τις μεσημεριανές ώρες θα στραφούν σε νοτιοανατολικούς και θα ενισχυθούν σε μέτριους 5 μποφόρ και στα ανοικτά τοπικά ισχυρούς 6 μποφόρ.
Στην Αττική αναμένονται λίγες νεφώσεις οι οποίες από τις μεσημεριανές ώρες θα πυκνώσουν και αργά το βράδυ υπάρχει πιθανότητα να ψιχαλίσει τοπικά. Οι άνεμοι θα πνέουν νότιο ασθενείς έως σχεδόν μέτριοι 3 με 4 μποφόρ. Η θερμοκρασία στο κέντρο των Αθηνών θα φτάσει στους 27 με 28 βαθμούς Κελσίου.
Στη Θεσσαλονίκη αναμένονται λίγες νεφώσεις οι οποίες από τις μεσημεριανές ώρες θα πυκνώσουν με αυξημένη πιθανότητα βροχής ή καταιγίδας το βράδυ. Οι άνεμοι θα πνέουν νότιοι νοτιοανατολικοί σχεδόν μέτριοι 4 μποφόρ και κατά περιόδους μέτριοι 5 μποφόρ. Η θερμοκρασία στο κέντρο της πόλης θα φτάσει στους 25 βαθμούς Κελσίου.

ΠΗΓΗ:meteo.gr