Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

Προσοχή! Μην καλείτε πίσω σε αριθμούς εξωτερικού που σας κάνουν αναπάντητες


Υπάρχει κίνδυνος για μεγάλες χρεώσεις, λέει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος - Πρόκειται συνήθως για κλήσεις από Βοσνία-Ερζεγοβίνη και Μαλδίβες, με κωδικούς κλήσης 00387 και 00960 αντίστοιχα

Προσοχή συστήνει η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στους πολίτες, όταν δέχονται ανεπιθύμητες – αναπάντητες κλήσεις και μηνύματα κινητής τηλεφωνίας από άγνωστους τηλεφωνικούς αριθμούς του εξωτερικού, καθώς στοχεύουν στην οικονομική εξαπάτηση των συνδρομητών.  


Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Δίωξης, πρόκειται για αναπάντητες – ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις (SPAM) από άγνωστους αριθμούς υψηλής χρέωσης του εξωτερικού, οι οποίες πραγματοποιούνται κατά κανόνα μεταμεσονύκτιες ώρες ώστε να εμφανίζονται σκόπιμα ως αναπάντητες.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με καταγγελίες που έχουν υποβληθεί στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας έχουν λάβει αναπάντητες κλήσεις προερχόμενες από Βοσνία-Ερζεγοβίνη και Μαλδίβες, με κωδικούς κλήσης (00387) και (00960) αντίστοιχα. 
Με αφορμή αυτά τα περιστατικά, η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην περίπτωση που λάβουν τέτοιου είδους κλήσεις και μηνύματα, για την αποφυγή πιθανής οικονομικής τους εξαπάτησης.

Επιπρόσθετα, συστήνεται στους συνδρομητές:

να μην πραγματοποιούν εξερχόμενες κλήσεις στους άγνωστους αυτούς διεθνείς αριθμούς, από τους οποίους δέχονται τις αναπάντητες-ανεπιθύμητες κλήσεις και να μην καλούν στον αριθμό του αποστολέα του μηνύματος (sms), προβαίνοντας στην άμεση διαγραφή αυτού, καθώς και στις δύο περιπτώσεις ενδέχεται να υπάρχουν υψηλές χρεώσεις.

Υπενθυμίζεται ότι για ανάλογα περιστατικά οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προκειμένου να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες ή επίμεμπτες πράξεις ή δραστηριότητες που τελούνται μέσω Διαδικτύου, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλεφωνικά: 11188
Στέλνοντας e-mail στο:ccu@cybercrimeunit.gov.gr
Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smart phones): FEELSAFE E-COMMERCE.
Μέσω twitter: @CyberAlertGR.


πηγή http://www.protothema.gr

Γιατί νοσούμε; - Ο Ιπποκράτης είχε όλες τις απαντήσεις

Ο Ιπποκράτης έλεγε οτι κάθε νόσος ξεκινά πρώτα από την ψυχή και μετά καταλήγει στο σώμα. Και πριν αποφασίσουμε ποιά θεραπεία θα ακολουθήσουμε για το σώμα, πρέπει πρώτα να έχουμε θεραπεύσει το τραύμα της ψυχής. Είναι τραγικό σήμερα να μην γνωρίζουμε καν την τεράστια δύναμη της ψυχικής μας κατάστασης αλλά και των σκέψεων που προέρχονται από αυτήν, και πως ακριβώς λειτουργεί όλο αυτό και επηρεάζει το σώμα μας.Μόνο τα τελευταία χρόνια η σύγχρονη ιατρική άρχισε να μελετά και να αποδέχεται την επίδραση των σκέψεων στην υγεία μας.
Έχει αποδειχθεί πλέον ότι ανάλογα με τον τύπο των σκέψεων μας ο εγκέφαλος μας κάνει και ανάλογες συνάψεις, στέλνοντας τα ανάλογα μηνύματα-εντολές στα κύτταρα μας.
Για παράδειγμα σε έναν άνθρωπο που είναι μόνιμα δυστυχισμένος ή καταθλιπτικός το σώμα του βρίσκεται σε συνεχή άμυνα με αποτέλεσμα να επιτίθεται στα ίδια του τα κύτταρα. Τα λεγόμενα αυτοάνοσα νοσήματα είναι δημιουργίες του ίδιου του σώματος που προσπαθεί να καταπολεμήσει την δυστυχία του εαυτού του.
Μη γνωρίζοντας μέχρι σήμερα το γιατί γίνεται αυτό, το είχαν αποδώσει σε κληρονομικούς παράγοντες ή σε άγχος. Που βέβαια αυτό που “κληρονομείται” από τον ασθενή γονέα είναι το ψυχικό του πρόβλημα πού πολύ εύκολα μπορεί να “εναποθέσει” στο παιδί του.
Τα παιδιά είναι πάντα ο εύκολος στόχος για έναν προβληματικό γονέα. Γιατί είναι πάντα ανοιχτά σε εκείνον και του έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη, με αποτέλεσμα εκείνος να ξεφορτώνει πάνω τους όλα του τα ψυχολογικά προβλήματα, τις ανασφάλειες και την δυστυχία του, με αποτέλεσμα τα παιδιά να αναπτύσσουν ακριβώς το ίδιο μοτίβο. Και αυτό το ονομάζουμε κληρονομικότητα……
Ο άλλος μεγάλος “ένοχος” το άγχος, μας επηρεάζει αρνητικά προκαλώντας υπερβολική έκκριση κορτιζόλης στον εγκέφαλο με αποτέλεσμα να έχουμε μόνιμο αίσθημα της ανασφάλειας, και την πεποίθηση οτι τίποτα δεν θα πάει καλά.
Και φυσικά, δεν πάει εφόσον οι ίδιοι βάζουμε σε άμεση εφαρμογή το καταστροφικό, απόλυτα δικό μας δημιούργημα, που ονομάσαμε “ο νόμος του Μέρφυ”.
Για να εκδηλωθεί όμως ένα νόσημα αυτοάνοσο ή μη, χρειάζεται ένα ισχυρό υπόβαθρο.
Συνήθως οι άνθρωποι που εκδηλώνουν χρόνια νοσήματα φέρουν πολύ ισχυρά ψυχικά τραύματα που πολλές φορές (αλλά όχι πάντα) δεν τα θυμούνται καν.
Υπάρχουν μέσα στον υποσυνείδητο νου ενώ ο συνειδητός έχει μπλοκάρει την συγκεκριμένη μνήμη.
Επίσης αιτία εκδήλωσης της νόσου μπορεί να είναι ένα πολύ ισχυρό συναισθηματικό σοκ, ή ένα έντονα αρνητικό συναίσθημα και σ’αυτές τις περιπτώσεις το νόσημα εμφανίζεται άμεσα.
Κάθε αρνητική σκέψη ρίχνει το βιομαγνητικό-ηλεκτρικό φορτίο του κυττάρου κάτω από τα 50 μιλιβόλτ, με άριστο τα 85 με 100. Αν μείνει έτσι κάποιες μέρες γίνεται νόσος ενώ αν συνεχιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω συνεχόμενων αρνητικών αισθημάτων και αρνητικών σκέψεων και διάθεσης, μετατρέπεται σε χρόνιο νόσημα.
Σήμερα υπάρχουν ομάδες σε μεγάλα πανεπιστήμια ανά τον κόσμο που μελετούν όλο αυτό το κομμάτι. Και όποιος ανατρέξει σε αξιόπιστα ιατρικά περιοδικά του εξωτερικού βρίσκει δημοσιευμένα αποτελέσματα που αποδεικνύουν ακριβώς αυτό. Ότι όλες τις ασθένειες εμείς τις δημιουργούμε, γιατί με κάποιο τρόπο χρειάζεται να αποφορτιστούμε από όλον αυτό τον αρνητισμό που κουβαλάμε μέσα μας. Οπότε σωματοποιούμε το πρόβλημα και το κάνουμε ασθένεια.
Το θετικό και πολύ ελπιδοφόρο είναι οτι αρχίζουν σιγά σιγά να βγαίνουν νέοι γιατροί με ανοιχτά μυαλά, (γιατί είναι απαραίτητη προυπόθεση να έχουν ανοιχτά μυαλά για μπορέσουν να ξεφύγουν από τον ιατρικό δογματισμό), που αντιμετωπίζουν πλέον τον ασθενή ολιστικά συνδυάζοντας την κλασσική ιατρική με της εναλλακτικές θεραπείες.
Σήμερα πάρα πολλά νοσοκομεία της Γερμανίας έχουν επίσημα ηχοθεραπευτές που ασκούν την μέθοδο Peter Hess με εξαιρετικά αποτελέσματα σε ανθρώπους με εγκεφαλικά, σκλήρυνση κατά πλάκας, μυοσκελετικά προβλήματα, ανθρώπους με εγκεφαλική παράλυση και ένα σωρό άλλα.
Όπως επίσης αρκετά νοσοκομεία επιτρέπουν σε ενεργειακούς ψυχολόγους και θεραπευτές να έρχονται και να εφαρμόζουν τις τεχνικές τους σε ασθενείς μέσα στο νοσοκομείο.
Θα τολμήσω να πω οτι είναι στο χέρι μας να μην νοσούμε πιά, αρκεί να δούμε την αλήθεια κατάματα δίχως να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.
Ότι δημιουργούμε μπορούμε και να το αναστείλουμε.
Μπορεί να ακούγεται περίπλοκο αλλά στην πραγματικότητα είναι απλό και μεγαλειώδες. Όσοι το έχουν κάνει δεν είναι υπεράνθρωποι, είναι απλοί άνθρωποι που αποφάσισαν συνειδητά να μην νιώθουν και να μην είναι πιά άρρωστοι.
Ο κόσμος αρχίζει να αλλάζει, και να κατανοεί ότι για να υπάρξει μια ανθρωπότητα δίχως ασθένειες χρειάζεται μια ολιστική προσέγγιση του εκάστοτε προβλήματος και όχι μονομερής θεραπεία.
Χρειάζεται όπως ακριβώς είπε ο Ιπποκράτης θεραπεία πρώτα της ψυχής και μετά του σώματος.
Μάρη – cosmiclight-gaia
πηγή http://www.pronews.gr

Ποιον από τους δύο κρόκους αβγών θα επέλεγες;


Έχετε προφανώς παρατηρήσει ότι τo χρώμα που έχουν οι κρόκοι δεν είναι το ίδιο σε όλα τα αβγά. Γνωρίζετε, όμως, ότι αυτές οι διαφορές μπορούν να μάς δώσουν βασικές πληροφορίες για την υγεία αλλά και τη διατροφή του κοτόπουλου από το οποίο προήλθαν;
Από τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά θα σταθούμε κυρίως στο οπτικό κομμάτι θεωρώντας δεδομένο ότι μιλάμε για ένα αβγό φρέσκο και όχι πολυκαιρισμένο. Οπότε αυτό που θα πρέπει να προσέξετε προκειμένου να μπορέσετε να βγάλετε τα πρώτα συμπεράσματα για την ποιότητά του, είναι το χρώμα του κρόκου, το οποίο εξαρτάται κυρίως από τη διατροφή του κοτόπουλου.
Τα κοτόπουλα που τρέφονται κυρίως με καλαμπόκι παράγουν αβγά των οποίων ο κρόκος έχει κίτρινο-πορτοκαλί χρώμα, ενώ εκείνα που τρέφονται με σιτάρι ή κριθάρι παράγουν αβγά με λιγότερο έντονο κίτρινο χρώμα. Ένα αβγό με πιο πορτοκαλί κρόκο είναι σίγουρα πολύ πιο υγιεινό από τα υπόλοιπα.
Μπορεί βέβαια ο κρόκος να λέει πολλά για την ποιότητα του αβγού αλλά και το ασπράδι δεν πάει πίσω, αφού αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό του βάρους του αβγού. Οπότε δίνετε και εδώ βάση αφού με την πάροδο του χρόνου, η πρωτεΐνη που περιέχει αλλάζει μορφή και το ασπράδι αραιώνει. Γι’ αυτό και τα φρέσκα αβγά παρουσιάζουν πιο συνεκτική υφή, ενώ το ασπράδι των πιο «μπαγιάτικων» τείνει να απλώνει περισσότερο.
ΠΗΓΗ http://www.olivemagazine.gr

Η ΙΚΕΑ μόλις κυκλοφόρησε τα πρώτα έπιπλα για κατοικίδια ζώα

Η ΙΚΕΑ έφτιαξε μια ολόκληρη σειρά προϊόντων αποκλειστικά και μόνο για κατοικίδια ζώα και ήδη οι ιδιοκτήτες έχουν ξεκινήσει τις παραγγελίες.
Η σειρά
Η σειρά ονομάζεται Lurving και δημιουργήθηκε από designers που αγαπούν τα ζώα, με την υποστήριξη από εκπαιδευμένους κτηνιάτρους. Τι σημαίνει Lurving; Μαλλιά στα σουηδικά! Η σειρά καλύπτει τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρες για να απολαμβάνει το κατοικίδιό σου όσα απολαμβάνεις και εσύ.
Η συλλογή αυτή τη στιγμή κυκλοφορεί σε καταστήματα στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στη Γαλλία και την Ιαπωνία.







πηγή  http://www.trelokouneli.gr

10 πράγματα που δεν λένε οι έξυπνοι εργοδότες (και οι έξυπνοι άνθρωποι γενικότερα)



Είτε προΐσταται κανείς μιας ομάδας, είτε του ανήκει η επιχείρηση, είτε απλώς διαθέτει τη στοιχειώδη ευφυΐα δεν λέει κάτι από αυτά που ακολουθούν 

Στην επαγγελματική ζωή του ακούει κανείς πολλά. Τα περισσότερα στενόχωρα, αλλά κυρίως ανόητα. Και φυσικά ο σεβασμός προς το εργοδότη, τον προϊστάμενο ή τον επικεφαλής μίας ομάδας ανθρώπων δεν επιτρέπει -συνήθως- κριτική. Εκείνο, ωστόσο, που σίγουρα κρίνεται είναι ο βαθμός ευφυΐας του ανθρώπου που βρίσκεται επικεφαλής και που, επίσης συνήθως, είναι η αιτία για την οποία σημειώνονται αποχωρήσεις, παρανοήσεις, παρεξηγήσεις και κατεστραμμένες ανθρώπινες σχέσεις μέσα σε δουλειές, ομάδες εργασίας, ακόμη και παρέες που "τρέχουν" ένα συγκεκριμένο πρότζεκτ. Να, 10 πράγματα που αν είστε επικεφαλής σε κάτι από αυτά, καλό είναι να μην ξεστομίζετε, σύμφωνα και με τον Jeff Hayden, ομιλητή, συγγραφέα και σύμβουλο επιχειρήσεων.  

1.
 Θα σου έδινα αύξηση, αλλά...  
Μετά το "αλλά", προσθέστε ό,τι ανοησία νομίζετε. Αν ο εργοδότης αισθάνεται ότι ο εργαζόμενος αξίζει αύξηση, τη δίνει. Αν όχι, εξηγεί το γιατί δεν τη δίνει. Το να αφήνει να αιωρείται η υποψία μίας γενικότερης δυσκολίας, περνά το λάθος μήνυμα στον εργαζόμενο. Εκτός κι αν ποντάρει σε παραίτηση, οπότε η συζήτηση αλλάζει.  


2. 
Πρέπει να συμπεριφέρομαι σε όλους το ίδιο  
Γιατί; Αν κάποιος αξίζει προαγωγή, παίρνει προαγωγή. Τελεία. Εκείνο που οφείλει ένας προϊστάμενος να κάνει είναι συμπεριφέρεται σε όλους με ισότητα. Όχι το ίδιο. Δεν παράγουν όλοι την ίδια ποιότητα εργασίας και είναι βλακώδες να αφήνεις στάσιμο ένα έξυπνο, παραγωγικό και αποτελεσματικό μέλος της ομάδας.   


 3. 
Δούλεψε πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά 
Πρόκειται για την πιο άχρηστη συμβουλή που μπορεί να δώσει κανείς σε εργαζόμενο ή σε μέλος ομάδας. Όλοι ξέρουν ότι "έξυπνα" σημαίνει να μεταθέσεις τις αγγαρείες και τις ευθύνες σε κάποιον άλλον και να ασχοληθείς μόνο με αυτό που σου αρέσει ή αυτό που θα σου δώσει τα εύσημα. Όλοι ξέρουν ότι είναι η διαδικασία που κάνει μια δουλειά σκληρή και όποιος την παρακάμπτει είναι απλώς πονηρός. 

4. 
Δεν υπάρχει "εγώ", υπάρχει η ομάδα 
Ανοησίες. Μέσα στην ομάδα υπάρχουν πολλές, διαφορετικές προσωπικότητες, η κάθε μία με τα χαρίσματα και τα ελαττώματά της. Η ομογενοποίηση των προσωπικοτήτων μέσα σε ένα σύνολο εγγυάται ένα αποτυχημένο αποτέλεσμα. Ο έξυπνος προϊστάμενος ποντάρει στη μοναδικότητα, στο sui generis του κάθε εργαζομένου, γνωρίζοντας εκ των προτέρων πώς ό,τι τον κάνει ξεχωριστό, κάνει ξεχωριστό και το αποτέλεσμα της δουλειάς του.    

5. 
Νιώσε ελεύθερος/-η να με ενημερώσεις για την εξέλιξη  
Διπλωματική κουβέντα ενός δημοσιοσχεσίτη προϊσταμένου. Αν κάποιος θέλει feedback, ειδικά για ένα πρότζεκτ που δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, ρωτάει ο ίδιος και ψάχνει να βγει τι δεν πήγε καλά. Δεν περιμένει γνώμες, αναζητά γεγονότα. Και δεν επιφορτίζει μ' αυτή τη δουλειά αποκλειστικά τα μέλη της ομάδας. Εργάζεται ο ίδιος προς αυτή την κατεύθυνση.   

 6. 
Πρέπει να τετραγωνίσεις τον κύκλο  ...
πρέπει να σκέφτεσαι έξω από το κουτί, πρέπει να είσαι πρωτότυπος, πρέπει να έχεις νέες ιδέες. Καμιά ιδέα από εσάς, αγαπητέ κύριε προϊστάμενε; Ή οφείλεις να μάθεις στους ανθρώπους της ομάδας σου πώς να σκέφτονται και να τους εμπνέεις προς αυτή την κατεύθυνση με κάτι περισσότερο από διαφημιστικά κλισέ ή οφείλεις να δίνεις το παράδειγμα, κατεβάζοντας φρέσκες ιδέες. Το να απαιτείς από ανθρώπους που εργάζονται σκληρά, κάποτε και μονότονα (συνήθως χαμηλά αμειβόμενοι) καινοτομίες είναι από εξοντωτικό έως αιτία παραίτησης.  

7.
 Η αποτυχία δεν είναι στα σχέδια μας
 Κακώς! Η αποτυχία είναι ο μεγαλύτερος δάσκαλος και από καιρού εις καιρόν είναι αυτό που πρέπει να συμβαίνει για καταλαβαίνουν προϊστάμενοι και ομάδες εργασίας τι δεν δουλεύει σωστά και σε ποιο σημείο της παραγωγής. Και θα είναι πάντα το καλύτερο μάθημα για τους αλαζόνες. 

8. 
Ξέρεις πόσοι εκεί έξω περιμένουν για τη δική σου δουλειά;  
Ξέρεις πόσοι εκεί έξω περιμένουν για τον δικό σου εργαζόμενο; Πόσες προτάσεις μπορεί να έχει απορρίψει, επειδή αγαπάει τη δουλειά του και περιμένει, ελπίζοντας ότι θα το αναγνωρίσεις; Και επειδή δεν θα περιμένει για πάντα, ξαναμπές στο γραφείο σου και ξανασκέψου τι μόλις του είπες.   

9.
Θέλω να κάνεις λίγη υπομονή  ...
για την αύξηση, την προαγωγή, την αλλαγή του υπολογιστή που ζητά για να κάνει τη δική σου δουλειά. Αν είναι κουβέντα που την έχεις πει για περισσότερες από 3 φορές στη σειρά, αναθεώρησε τα περί υπομονής δεδομένα. Δεν χρειάζεται να μπεις στη θέση του. Απλώς κάτσε για λίγο στη θέση του, με τον υπολογιστή 12ετίας και φώναξε στον εαυτό σου ότι πρέπει να κάνει πιο γρήγορα αυτό που του ανέθεσες. Δύσκολο, σωστά; Μα πώς τα καταφέρνει!   

10. 
Ο προηγούμενος στο πόστο σου ήταν καλύτερος από 'σένα
Και γιατί έφυγε;!



 Πηγή: www.lifo.gr