Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

12 ονειρικά πορτρέτα σκύλων από μια φωτογράφο που λατρεύει τα ζώα

Μια φωτογράφος έχει δημιουργήσει τις πιο όμορφες φωτογραφίες σκύλων που έχετε δει ποτέ στη ζωή σας. Η Alicja Zmyslowska είναι μια φωτογράφος από την Πολωνία που τραβά τα πιο όμορφα και ονειρικά πορτρέτα σκύλων. Το Bored Panda δημοσιεύει μερικές από τις εκπληκτικές φωτογραφίες της οι οποίες είναι πραγματικά εντυπωσιακές.
«Αγαπούσα τα ζώα από μικρό παιδί» είπε η Zmyslowska μιλώντας στο Bored Panda. «Όταν ήμουν 4, είχα δύο όμορφες γάτες, αλλά το μεγαλύτερο όνειρό μου ήταν να έχω ένα σκύλο. Το 2006 αυτό το όνειρο έγινε πραγματικότητα. Ενα υπέροχο χρυσό retriever, η Κιάρα έφτασε στο σπίτι μου και άλλαξε τη ζωή μου για πάντα.
Από την αρχή είχα κάνει τις εικόνες της με κάποια compact φωτογραφική μηχανή ή δανειστεί DSLR από τον μεγαλύτερο αδελφό μου. Ένα χρόνο αργότερα πήρα την πρώτη φωτογραφική μηχανή DSLR μου. Και όλα ξεκίνησαν!».
Δείτε το καταπληκτικό έργο της.




































Πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου